let's exchange blog links!

Thursday, December 16, 2010

Maaf, Saya bukan fara fauzana

Maaf, Saya tak mesra, peramah, dan ramah tamah seperti Cik Fara Fauzana atau juga Cik Sharifah Shahira. 
Tapi saya tahu siapa diri ni, aku mungkin dianggap anti-sosial atau mungkin di anggap 'sombong'. 
Agak susah bila kawan lama jumpe semula di sebuah majlis pertemuan. Ambil masa untuk bersosial. Tapi perlukah anggap itu sebagai sombong?.Niat sombong tiada. Perlakuan mungkin jelas. 


Maaf, berkemungkinan ini boleh menjadi penyebab aku semakin kekurangan kawan. lagi lagi bila terperap saja di rumah. hanya bersosial dengan keluarga dan teman hati. 


Maaf, Jika kamu adalah kawan aku, Maaf. Aku mungkin atau telah menyinggung perasaan dan menyakiti hati anda tanpa saya sedari.


Maaf, mungkin maaf tidak cukup untuk menyembuhi semua rasa benci, hina, sakit itu. Tapi, Memaafkan manusia, rakan anda andalah sesuatu yang tidak ternilai dan diredhai oleh Allah. 


Maaf, saya tidak dapat menjadi rakan yang terbaek.
Maaf, Saya tidak sempurna untuk mengembirakan hati semua orang.
Maaf saya tidak mesra.

No comments:

interesting!