let's exchange blog links!

Tuesday, April 6, 2010

hati bunga

Balik mggu yg berkualitiii! ;p
dapat macam-macam dari yayang.
i loikeeee!
seronok sgt.ngee


ohh meatballs


ohh cake daim


dapat jugak makan meatballs dgn cake daim kat ikea.setelah lama teringin.hee


....

pastu dapat bantal.ngeee
finnaly ade gak bantal kaler fav kuu!.puas mencari kat ikea.ahaha *padahal salah level*



bantal bushuk baru


bantal bushuk vs bantal si die


koleksi bantal bertambah.hee.semakin lena la tydo malam kuuu.
pasni bertambah ape pulak?.hermmm
<3


2 comments:

cimi said...

nk mkn meatball!!!
sedap sgt lar!

Anonymous said...

Hi Ainaarie!!

Saya segan nak menulis, tapi atas dasar "desperate", saya terpaksa cuba.

Nice blog u have here, Ainaarie. Kebetulan terjumpa blog awak masa mencari something kat internet. Bende yg saya cari tu ada dalam gambar yg awak post dlm tajuk "hati bunga" on April 6, 2010. Saya sedang mencari sebijik bantal, kebetulan sebijik macam bantal putih yg ada dalam gambar tu. Bantal MAS kan?

Saya mencari bantal tu utk adik perempuan saya yg masih berumur 5 tahun. Tu je adik yg saya ada. Saya dah terhilangkan bantal MAS yg die pakai sejak umur 3 tahun. Tak sengaja. Bantal tu sebijik macam bantal yg ada kat dlm gambar u tu. Saya dah buat macam2 termasuklah belikan die beberapa bantal cute (agaknye lah) tapi yg buat saya sedih bile saya perasan die tak pakai bantal2 yg saya belikan tu masa tidur macam biasa yg die guna bantal MAS tu. Lebih menyedihkan lagi, bile dah dekat SEMINGGU die merajuk tak bercakap dgn saya.Saya dah buat macam2 utk cari bantal tu tapi macam tak berjaya. Saya nih pun jarang dpt peluang naik plane.

Saya harap awak sudi jual bantal putih yg ada dlm gambar tu pada saya, utk saya berbaik dgn adik tu. Saya berharap sgt. Saya ada create satu email semata2 utk tujuan communicate dgn awak:

mas_airlines_pillow@yahoo.co.uk

Thanks alot Ainaarie!

interesting!